Informacja prasowaWarszawa, 16.09.2019 r.Kultura biegania z muzyką w tle. Ulubione utwory siłą motywacjiZapach jesieni unosi się już w powietrzu. Dla wielu biegaczy jest to idealna pora na bicie życiowych rekordów na ulubiony
„Twój mądry wybór, jego mądry start” to hasło nowej kampanii edukacyjnej firmy Verco skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania odbywają się przy współpracy z Domem Mediowym MasterMind oraz Onli
Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
W pierwszym roku życia nadal intensywnie rośnie mózg i główka dziecka. Dwie ważne zasady dla jego intelektualnego rozwoju to świadoma dieta mamy karmiącej piersią i odpowiednia stymulacja przez zabawę.…
Informacja prasowaWarszawa, 28 października 2020 r.Spastyczność poudarowa, czyli jak odzyskać sprawność po udarzeSzacuje się, że każdego roku w Polsce z powodu udaru mózgu leczonych jest nawet 90 tys. osób. Blisko 70 proc
Owszem, pewnie, że można. I kto nam zabroni? Można się położyć spać do łóżka ze świadomością, że od życia i innych się wciąż tylko bierze, a nic nie daje w zamian. Tylko, dlaczego tak? Istnieje od dawna pewna filozo
Jedynie co czwarte dziecko przechodzi niezbędne badania bilansowe w podstawowej opiece zdrowotnej – wynika z danych NFZ. Monitorowanie zdrowia maluchów jest szczególnie istotne w pierwszym roku życia. Warto pamiętać, że dzieci
Walentynki last minute – puszysty sernik walentynkowy z borówkamiTo już za dwa dni! Walentynki za pasem, a jeśli nadal nie masz pomysłu jak osłodzić sobie i swojej drogiej połówce walentynkowy weekend, mamy propozycję!
Warszawa, 15 stycznia 2021 r.INFORMACJA PRASOWA „Blue Monday”, czyli termin oznaczający najbardziej depresyjny dzień w roku, przypada rokrocznie w trzeci poniedziałek stycznia. „Blue” w nazwie nie jest w tym wypadku okreś
Douglas celebruje miłość z gwiazdami TOP MODEL!Warszawa, 02.02.2021: A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas, lider rynku perfumerii, rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MO