Goździk, rajstopy… a może kawa?Ponoć dla dżentelmena Dzień Kobiet trwa cały rok. 8 marca to jednak szczególna okazja, w której każda przedstawicielka płci pięknej lubi poczuć się rozpieszczoną. Podpowiadamy, jak sprawi
„Twój mądry wybór, jego mądry start” to hasło nowej kampanii edukacyjnej firmy Verco skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania odbywają się przy współpracy z Domem Mediowym MasterMind oraz Onli
Dlaczego nie umiemy rozmawiać o uczuciach i emocjach? autorem artykułu jest Ewa ŁyżkowskaAlberto Moravia w opowiadaniu pod tytułem „Komunikacja” opisał sytuację , która jako żywo pokazuje kondycję relacji międzyludzki
Dobiega końca pierwszy etap projektu edukacyjnego „Kredki zamiast karabinów Akcja Afganistan”. Dzięki niemu uczniowie mieli okazję poznać zarówno kulturę i historię tego odległego kraju jak również zabawy, gry i bajki s
Gdy Kochasz za bardzo..Autorem artykułu jest Paweł NowakowskiSyndrom „kochania za bardzo” dotyka wielu kobiet. Nie potrafią one tworzyć szczęśliwych związków, a za swoje niepowodzenia obwiniają partnerów. Syndrom
Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
„Rozstanie rodziców to bolesne przeżycie. W jednej chwili wali się cały świat i nie wiadomo, jak dalej żyć. Tak czuła się Hania, kiedy dowiedziała się, że rodzice się rozwodzą. Marta do tej pory jest przekonana, ż
Warszawa, 16 listopada 2018 r.Informacja prasowaDepresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić?Coraz krótsze i na dodatek deszczowe dni, często sprawiają, że trudniej nam odczuwać radość. Jesteśmy senni, apatyczni, spada
Walentynki – co najczęściej kupujemy dla naszej drugiej połówki?Co roku zastanawiamy się nad odpowiednim podarunkiem dla naszej drugiej połówki z okazji Walentynek. Jedni stawiają na drobny upominek, który z łatwością do
Douglas celebruje miłość z gwiazdami TOP MODEL!Warszawa, 02.02.2021: A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas, lider rynku perfumerii, rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MO