Kopciuszek naszych czasówautorem artykułu jest Magdalena Zając Każdy z nas szuka szczęścia w życiu, pełnego spełnienia. Dziewczynki od najmłodszych lat pragną księcia z bajki, by potem, gdy staną sie kobietami, uświ
Śpieszmy się kochaćautorem artykułu jest Aleksander SowaPatrzę, niemy, wciśnięty w najdalszy sceny kąt, jak piasek w klepsydrze przesypuje się między górnym a dolnym poziomem. Moją skórę ryją bruzdy z braku kolagenu i
„Twój mądry wybór, jego mądry start” to hasło nowej kampanii edukacyjnej firmy Verco skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania odbywają się przy współpracy z Domem Mediowym MasterMind oraz Onli
#PowiedzJak… rozmawiać o wsparciu w chorobie – komunikacja podstawowym budulcem relacji z opiekunemTowarzyszenie osobie chorej na co dzień, w jej zmaganiach z chorobą, w tym wspólne pokonywanie problemów, ale i wspólna r
Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
Dobiega końca pierwszy etap projektu edukacyjnego „Kredki zamiast karabinów Akcja Afganistan”. Dzięki niemu uczniowie mieli okazję poznać zarówno kulturę i historię tego odległego kraju jak również zabawy, gry i bajki s
Pokłóciłeś się z żoną i nie wiesz teraz, jak się z nią pogodzić? Czasami nie jest to proste i w dużej mierze zależy od rodzaju kłótni i jej przedmiotu. Jeśli pokłóciliście się o poważną sprawę, w które w dodatku
Jak dwie połówki…autorem artykułu jest Joanna Pietrzak-MalinowskaZapewne nie raz słyszałaś(-eś), że ktoś szuka swojej drugiej połówki jabłka (bądź brzoskwini, pomarańczy). Czy wiesz skąd się wzięło takie pow
Douglas celebruje miłość z gwiazdami TOP MODEL!Warszawa, 02.02.2021: A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas, lider rynku perfumerii, rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MO